Epilogue 1

8:08 AM



Assalamualaikum and hello there people.

3/11/2014.

The day I just finished my first semester. Sebelum tu, aku nak bagitau saje jelah yang aku sekarang tengah study Mechanical Engineering kat bandor.

Ha, sape yang tau dulu aku gila nak jadi apa memang pelik lah. Gua lari sikit dari track.

But I’ll be back on the original track masa degree nanti. Doa okay.

How’s your day?

Because I didn’t have any intention to get involved in mechanical engineering ni, and aku tak tau sangat pun mechanical field ni sebenarnya. Because I’ve failed two interviews so far dan ended up Tuhan letak aku kat PSA ni.

And I met these kids.

Through these kids, He gave me reasons to laugh and cry.

Sebab Tuhan dah kasi sayang on Aniq, Asmaizan, Wanie, Leeda, Ana, Irda, Syawal, Nazrul, Acap, Ammar, Ronie,

Bebudak besi dkm 1c,

PRS PSA,

Wawa, Eira, Kakcik, Jekk, Nad, Yaya, Su, Atun, Omey, Hanim, Mardiah,Amy

And kepada semua yang aku tak sebut, tapi treat me as a friend,

Thank you.


Panjang umur kita jumpa lagi, gelak lagi, gurau lagi, menangis lagi, makan sesama lagi, main belon lagi, makan donut lagi.

Okay?

And if Tuhan kata one of you guys kena pergi,

Doakan hati aku redha on everything.

If Aku pegi dulu,

Jangan rindu aku.

Jangan nangis sebab aku.

Wiwiwiwiwiwiwi

Kita stop lah sini sebab dah melarat jiwang ni hah.


XOXO,

Anne:)

No comments:

DRAGON UNITY. Powered by Blogger.